2007-10-13
 17:38:19

stardust

Idag har jag varit i birsta me mamma. Vi blev lite sena så vi hann inte så mkt.. Var tvugna att köpa kattmat först av allt, för det glöms alltid bort annars. Det var hur lång kö som helst inne på arken!! Tror halv sundsvall va o köpte mat till sina djur.. Eller nu överdrev jag. Kanske. Lite. Men i alla fall...

Det slutade med att vi bara hade en typ 20 minuter på oss när vi väl kom in i Birsta city. Kul. Gick direkt till Monki.. Stress, stress.. Pratade lite med Annica (som jobbar där) o fick tips om sköna basic tröjor i bra kvalité. Blev en sån svart. Helt vanlig tråkig långärmad svart tunn tröja. Men jag behövder ju faktiskt en sån så det va väl braaa...
Köpte ett skitbra läppglans också som luktar kanel... :)

Nu ska jag snart åka in till stan och träffa MARITA!! :) Det blir middag och bio. Myyysigt ;) Ska se Stardust. Visst hette den så?? eh.. tror det.

Måste sliira nu om jag ska hinna med bussen! TJAba.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!