2007-10-23
 14:04:25

Sääääl.

Då sitter man här igen då efter att ha sovit bort halva dan pga nattjobb... Jag vill göra nåhting men jag vet inte vad..?! Jag har kanske 30:- på mitt konto så att gå en sväng till stan känns bara jobbigt, då kommer jag vilja köpa grejer ju, vilket jag inte har råd med...
Tror jag ska städa... Känns ju himla lockande!! Kanske därför jag sover så länge på dagarna, för jag vet att när jag kliver upp har jag inget att göra iaf. Jag sätter mig här typ... Då skulle jag ju lika gärna kunna ligga i sängen.

Den här veckan  ska jag jobba onsdag och torsdag kväll/natt (19.00-06.00) och fredagkväll (18.00-23.00)... På fredag på dagen ska jag och Elin till Ikea (eller ja, birsta city då...) och shoppaa! När man äntligen fått lön :) Vi måste hitta nått till festen på lördag ju. Viktigt..
Har jag berättat om den förresten??
En tjej på jobbet har hyrt folketshus i skönsberg och ska ha födelsedafsfest där för henne och hennes pojkvän. Ganska många från jobbet ska dit. Men även en massa andra. Tror det skulle bli runt 80 pers.. Kan nog bli kul :) En helkväll utan att gå på krogen. Det va länge sen! :D

Måste bara skryta lite...:
Igår var jag och tränade TVÅ gånger!!! :D hehe.. Först ett skivstångspass på friskis, och sen gymmade jag på jobbet innan jag började jobba. Sprang på bandet tills jag nästan fick en astmaattack..!!Kände mej riktigt duktig efter det :)
Funderar på att ta ett medel/styrka pass på friskis idag... men jag börjar få lite ont i halsen...och jag vill inte bli sjuk tills lördag (skulle ju va typiskt mej!! blir alltid sjuk när det händer nått kul!) så det kanske får bli en vilodag idag... Men vi får se.

Nä nu ska jag diska och dammsuga. TJOHO. Va kul.

och nej, rubriken hade inget att göra med någonting nej..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!