2007-10-19
 22:25:15

Klippt

Godafton!

Tog en promenad förut och blev lite piggare o på bättre humör. John lagade dessutom jätegod Srilankisk mat till middag. Ris, dal och chili kyckling.. MmmMmm :)

Våran promenad vart ju dock inte så "nyttig" som jag hade tänkt.. Ville gå på en ordentlig promenad för att jag missade träningen idag. Men vi kom bara bort till vinkeltået ungefär.. när vi kom på att det var kallt ute o att vi ville hälsa på David istället. Så vi satt inne hos honom ett tag och bestämde att han ska komma hit ikväll o kolla på film.. Så på vägen hem gick vi in på ica och köpte chips o en liten ben&jerrys glass (jag kunde inte motstå frestelsen!!gaah..)

Igår åkte jag till stan för o klippa luggen. Den började bli jobbigt lång som vanligt.. o jag har fortfarande inte vågat börja klippa den själv..


GLAAD för långluggen ska bort...


Och såhär blev det... (jag vet, bilden är gul o ful o jag är sne..men skitsamma!!)

Funderar på om det verkligen är värt att betala 100:- för att klippa luggen..? Nä.. Förmodligen inte... Blev dessutom inte speciellt nöjd. (OBS det va inte Sanna som klippte. Annars skulle jag ha blivit nöjd, för hon är BÄST! hihi..)
Märkte när jag kom hem att luggen va mycke längre på ena sidan. Så imorse när jag klev upp (klockan 5 på morgonen!!) ställde jag mej o klippte luggen med världens största sax för jag hittade inte den lilla... jag va nog inte riktigt vaken. Men det gick bra iaf! Ögonfransarna är kvar tack o lov :)


Förresten, igår när vi var hos mamma o lasse och åt middag så höll Lasse på o tapetsera om i hallen. Jättefina tapeter!! Jag vill ocksååå...!! Vill ha allt nytt! Tapeter, golv, möbler...GE MEJ!



Morris och Millan tyckte det va spännande med alla konstiga saker som stod i hallen. Tapetseringsbordet o grejer.. Morris var speciellt intresserad av tapetklistret. Han ÅT det!! Jädra tjockis som försöker äta allt han kommer åt!! Vi fick stänga in honom i vardagsrummet..

Nä nu kommer Faisal o David hit. Jag ska fixa chips o dipp!
Trevlig helg! :)


ulla

gah vad morris är tjock! syns att han gillar mat:p


sofie

ja jag veeet, han är en tjockis! men på den här bilden står han likom med böjda ben.. så han ser ännu fetare ut. som att magen nästan når till golvet.. han är inte SÅ fet. än. måste ju försvara lillkissen lite ;P


Madde

hehe jasså..vad kul att höra att det funkar då =) Ja jag ska försöka kämpa på...fast i helgen har det ju inte gått så bra.. men men, ska köra på som fasen i veckan :)



PUBLICERAT: 2007-10-21, 20:49:42 | URL: http://maddoxx.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!