2007-10-23
 16:19:08

Irriterad!

Detta har hänt den senaste halvtimmen:

* När jag skulle ta ut dammsugaren ut städskåpet ramlade 10000 påsar med pantburkar o flaskor ut på golvet...
* Upptäckte att dammsugarpåsen gått sönder och dammsugaren var full med damm...
* Det var den sista dammsugarpåsen...
* Jag har inga pengar och kan därför inte gå och köpa nya dammsugarpåsar förrän på torsdag...
* Jag ser damm överallt och blir galen bara för att jag inte KAN dammsuga nu...
* Hittade massa muggar på vardagsrumsborde..precis när jag trodde att jag diskat klart ALLT. Måste diska mer...
* Spillde couscous på golvet...
* Det stod massa tomma ölburkar framför mickron som självklart ramlade ner när jag skulle värma maten...
* Det var en fimp i en av dom..luktade ap-anus...

Det här är en dålig dag.
Jag måste gå och träna sen har jag bestämt nu. Så händer nånting bra idag iaf.
Nu ska jag äta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!