2007-10-24
 17:40:31

HELU

Idag har jag inte gjort mycket. Som vanligt.
Efter att Eva tvingat mej att gå in på facebook mer så har jag suttit där typ hela dan.. blivit beroende...av att kasta får, ge bort ägg, bitas, slå vampyrer och andra ytterst viktiga saker... Skriva lite till folk även. Fattar inte hälften av allt som finns på den där sidan. Eller...jag börjar fatta nu. Men det mesta är ju helt onödigt..?? eller?? Jaja, bra tidsfördriv iaf.

IMORRN KOMMER LÖNEN! äntligen! Jag är inte van att vara såhär pank! Har varit utan pengar i mindre än en vecka och jag håller på att bli galen. Vet faktiskt inte vad jag har gjort det här månaden för att pengarna skulle ta slut så fort. Kommer inte på nån ovanligt dyr utgift...hmm....

Idag blev det fiskpinnar, potatis och spenat till middag. Tänkte äta gröt, men mjölken var slut...och jag är ju som sagt PANK så jag kunde inte gå och köpa nån. Hittade några fiskpinnar längst in i frysen som tur va.
Det var gott faktiskt. Underskattad mat. Gillar speciellt spenaten, det är den som gör att det blir gott!
Fast det ser ju inte så himla lockande ut kanske.... men färgglatt i alla fall!! :)



Nu ska jag göra mej klar för att åka till jobbet. Kväll/natt som väntar..

PÖSS på er :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!