2007-10-21
 21:15:05

hej hopp gummi anka

Det blev visst utgång igår.. Oops.. det va inte meningen.
Vi var hem till David. Skulle bara vara där ett tag och sen hade vi tänkt gå hem och kolla på film. Men efter att ha blivit bjuden på öl och en drink så blev man ju lite sugen på att följa med när alla andra skulle ut. Faisal och Carro tjatade jättemycke... så det blev som det blev. Olearys.
Kände mej dock lite skabbig i slitna skor som jag brukar ha på jobbet och en vanlig t-shirt.. Men det gick ju bra iaf :P

Förfesten hos David var rolig. Det var en homosexuell kille där som hette John. Vilket John och Faisal tyckte var väldigt roligt :P John (min John alltså) har världens homofobi har jag märkt!! Tycker han är såå fjantig.. När vi satt i soffan hamnade han brevid John (bögen). Jag märkte att John försökte flytta sig mer och mer åt mitt håll, och till slut viskade han med panik i rösten "Kan vi byta plats...??"
Haha.. han är rädd att varenda bög ska hoppa på honom och..ja..jag vet inte vad... Men han säger iaf att han inte kan slappna av. Han tycker inte illa om homosexuella, men han vet liksom inte hur han ska bete sig.. stackars liten då, vilket problem :P
Men vi började i alla fall prata med den andra John ganska mycket. Om integrationspolitik, invandrare och bögar.. typ. Och efter att han själv kallat sig för BÖG flera gånger och sagt att han aldrig skulle få för sej att ragga på en hetrosexuell kille så började John slappna av lite :)



1. Jag (skabb) och John
2. Faisal o Carro..är lite fulla ;P

Vaknade kl.10 imorse och kunde inte somna om!!
SKRÄLL! Före 11 på en helg efter att man varit ut.. Det måste vara nått slags rekord för mig! Men det var ju himla skönt att inte sova bort hava dan :)
Var på stan med Marita idag. Är ganska pank efter den oplanerade utgången igår, men fika på Coffee house tyckte jag att jag kunde ha råd med iaf... 

Efter det åkte jag med mamma ut till morfar en stund. Höll på att somna i bilen hela tiden. Mamma petade på mej för att jag inte skulle sova. Hatar när folk inte låter mig sova!! Jag blir alltid helt sjukt trött när jag åker bil. Speciellt till o från morfar. Vet inte vad det är med mej..

Vi köpte middag på kina och åt hemma hos mamma och Lasse. Gott gott :)



Jag och katterna i hallen framför den nya fina tapeten! :)

Morris ser ju nästan större ut än mej.. Han är väldigt tung att hålla i länge..
Millan hatar att va med på kort. Tror inte hon gillar blixten eller nått sånt.. Hon vänder alltid bort huvet eller springer iväg. Efter att jag tog den där bilden jamade hon argt (det lät argt liksom..MJAU!!) och sprang o gömde sej..

Nä, nu ska jag spela lite betapet tror jag :) Vill egentligen kolla på film o äta chips (som vi egentligen skulle ha gjort igår men det blev ju som sagt ändrade planer..) men John kollar på fotboll på tv. TRÅÅÅK...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!