2007-10-19
 18:12:49

Förmiddag

Orkar aldrig skriva här länge... Kanske beror på att jag inte har nått liv och därför inte har nått spännande att skriva...

Men men... Idag har jag jobbat förmiddag! kl.06-12.. Klev upp kl.05! Kuuul... jag som bara jobbat nätter det senaste året och typ aldrig klivit upp före kl.11.. Men det gick ganska bra iaf. Fast när jag kom hem var jag totalt död och somnade på soffan...

Det spelar liksom ingen roll att jag jobbar förmiddag och "har hela dagen på mej att göra saker" sen.. För jag är bara astrött och måste sova. Då är det bättre att jobba natt och sova till kl.12 ungefär.. då har jag ju också mycket kvar av dagen, och jag är inte mycke piggare. JA då vet ni deeet...

Undra vad man ska hitta på i helgis då? Ingenting skulle jag tro. Är lite fattig för tillfället.. :( Blir väl filmkväll o mys antar jag. Men det är ju inte helt fel :)

Men gud vad jag svamlar om skitsaker. Är det NÅN som bryr sej om att läsa ens?? Herregud, skaffa dig ett liv. Både du som läser och jag. Så kanske det blir lite roligare.

Nu fick jag ångest. Måste ut och gå eller SPRINGA! Ja, hejdå!
Kanske återkommer med nått roligare sen senare. . .


Madde

hehe ja egentligen skriver man ju inte om nått intressant i bloggen...typ vad man gör och tänker på ungefär...haha men det är kul och läsa ändå :P



PUBLICERAT: 2007-10-19, 19:21:30 | URL: http://maddoxx.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!