2007-10-27
 14:06:23

eeey

Ikväll blir det feeeest!

Kl.16.30 ska jag, Catrin och Elin till Eva och äta middag. Kinamat från blå kiosken :) mmmm..
Kl.17.30-18 (eller nått?) åker vi hem till Richard på förferre ;D
Kl.20.00 börjar Nellys fest i folketshus.

Så ser planerna ut.

+ Okänd mängd vin (beroende på om Eva ska vara med och dela eller inte...) och 3 cider...
Det kan ju bara sluta på ett..eller.. på massa olika sätt.... VI FÅR VÄL SE helt enkelt.

Blir nog kul iaf.

Nu är det lite stressigt här för jag kom nyss hem från stan. Var TVUNGEN att slira iväg dit o köpa en ny halterneck-bh till mitt nya linne som jag köpte igår. Miket viktigt. Nu sitter allt perfekt :D Köpte även ett par nya jeans igår. Och två stickade tröjor..lite sådär halvlånga. Niiice. Var ute i birsta med Elin och Catrin och gjorde av med halva lönen....eller inte. Men för mycket iaf.


Men jaja, det här har jag ju inte tid med!! Ska snabba mej och duscha o greja nu.. Ha så kul ikväll, för det ska jag ha :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!