2007-10-06
 14:07:05

darrig

AAAH jag har nyss vaknat. Måste sluta sova såhär länge hela tiden! Får bara göra det när jag jobbat natt.. men nu är jag så trött hela tiden så det är nästan helt omöjligt att kliva upp... Det är ju såå sköönt o soova... Men ska sluta med det. Nu. Ja.

Jag är helt skakis nu! Svårt o skriva för händerna darrar!! Tog astmamedicin nyss.. blir skakig av den... =/ Igårkväll efter jobbet va jag med John hemma hos Faisal med några kompisar. Dom va jättefulla.. hehe.. jag o Frida va nyktra o satt o skrattade åt dom andra som var knasiga o dansade :P Men efter några timmar där började mina små lungor pipa efter luft.. Alla rökte ju som skorstenar så det var alldeles dimmigt där inne. Har inte känt av min astma på hur länge som helst, men det där blev visst för mycke..

Nu står våran nya soffa i vardagsrummet!! :D Den är så fiint. Och stoooor..!! Men vi har inte fått allt på plats än. När vi köpte tv-bänken så var det ju slut på benen som man ska ha till den! Dom kommer in i lagret nästa vecka.. Så det kommer inte bli helt klart förrän då...
Fick även veta att Elin o Roger köpt samma tv-bänk som oss. Typ samtidigt. Dom hade inte heller fått nå ben än.
Intressa aa ant o veta va.... . . .?

Jag vill åka utomlands!!! Nu är Ullis i Usa, Cicki i Grekland, Maja, Marita o Emelie på Bali och Verre i Norge... o snart ska mamma o Lasse åka till canarieöarna också!! Varför är det ingen som tar med mej?! :P

Nu orkar jag inte skriva mer.. Skakar för mycke..gagaga..
Ska snart åka till Mjösund (morfar) o träffa mina kusiiiiner.. :)

Trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!