2007-11-16
 08:09:20

Till Norge!

Nu sitter jag och väntar på att Maja och William ska komma hit och hämta mig. Vi ska åka bil till Oslo idag! :)

Ska dit över helgen och hälsa på Verre..och William ska hälsa på någon kompis där också.. Kommer nog bli skooojj!
Jag är en aning trött... Har jobbat inatt, sen klockan 18 igårkväll. Kom hem vid halv 6 imorse och har ju inte sovit nånting. Så nu vill jag bara att dom ska komma nån gång så jag kan sätta mig i bilen och sovaa! :P

Hoppas bilen går bra och inte bryter ihop nånstans efter vägen.. hoppas det går att sova litegrann i alla fall.. hoppas det inte blir för jobbigt och tar för lång tid... och hoppas vi hittar. Men det ska väl gå bra :)

Maja ringde nyss och sa att dom var tvugna att åka en sväng till birsta innan dom kommer hit... för dom skulle hämta en "fartkontrollgrej"..vad nu det är för nått? hmm.. 

Kommer hem på måndag. Nu ringde Maja och sa att dom var här! Trevlig helg!


Ulla

Gah, varför har inte jag fått veta att du ska till Norge, va va va va va???? Men ha så kul iaf ;) Hör av dej när du är hemma!! Pöss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!