2007-11-28
 14:40:09

kattvakt!

Sitter hemma hos mamma och Lasse nu och håller katterna sllskap och blir allergiiiisk...!! :O Fan jag vill inte vara allergisk mot mina katter. BÖL! Jag vill kunna gosa med dom (som jag kunde förut!!) Men det börjar klia som fan överallt och jag får eksem och börjar nysa när jag har varit här ett tag. Och säg inte "men kan du inte ta en allergitablett?" för det är ju det jag gööörrr!!! Men det hjlälper ju inte ett jävla dugg!! Förbannade jävla skiiiit!!!

ok...lugnar ner mig.....andaaas.....sådär ja. lugn.

Snart ska jag iaf åka ner till stan och träffa Cicki! :) Det var toklänge sen jag tr'ffade henne ju! Spenande ;D
..och jag ska även till frissan kl.16!  Sen ska jag jobba 18-06...

Nu ska jag springa runt här med ett snöre så morris får springa efter och röra på sej lite..hehe..

Sen ut i kylan till en kall bil..hua. Men skönt att ha bil iaf! :) Även fast den är kall...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!