2007-11-01
 17:23:57

Heroes hela tiden..

Jag har ingenting att skihihihiiiva... va jobbigt.

Festandet i lördags med postisarna blev lyckat. Roligt som jag förväntat mig.. dock också med minnesluckorna som jag misstänkte skulle dyka upp (tack vare det där jäjvla vinet...)mindre lyckat. Men det jag kommer ihåg var bra iaf :)

Hade som sagt inget att skriva. Har inte orkat föra över bilderna från kameran än... kanske kommer några imorrn eller såå..

Har varit upptagen med att kolla på Heroes dom senaste dagarna så fort jag har lite tid över. Har snart kollat igenom hela första säsongen! Har tre avsnitt kvar..Det är ju nästan omöjligt att sluta titta! Inatt vid kl.03 fick jag tvinga mej själv att inte klicka på nästa avsnitt utan gå o lägga mej istället. Inatt ska jag jobba så inatt blir det inge heroes iaf... Suck.

Jag har ont i magen!! Har haft det till och från i några dagar. Konstigt ont...Jobbigt..

Nä nu ska jag fixa till håret o sen åka till jobbet. Kuuhuhul...

Kul inlägg va? Äh skitsamma..


Anonym

yo! nu skrver jag på bloggen igen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!