2007-11-12
 18:08:52

En helg för några helger sen...

Nu har jag suttit här och gjort typ ingenting hela dan... så jag kan väl lika gärna skriva en rad här också. Det var ju ett tag sen...

Har inte skrivit nått på länge för min kära gamla datorn DOG för några dagar sen!! Den fick åka till Dannes kompis Burken i matfors för att undersökas, men den var redan bortom all räddning..! *snyft*

Men nu har vi TVÅ datorer istället! En här i...köket (eller vad det här rummet kallas? typ matsalen/hallen..hehe) och en i vardagsrummet som är kopplat till Tvn, så man kan se på filmer där. Kanoon! :) Köpte dom av herr Burk :)

Hmm... va tråkigt det blev nu..

Kan ju visa lite bilder från den senaste postfesten...för att lätta upp stämningen lite!



Jag tyckte det var väldigt roligt att tvinga alla på förfesten att ta en grimase(stavning?)bild! :) fast jag tror några kom undan...för vi var ju fler där...hmm....illa.

Sen blev det ju några lite mer normala kort också..



1. Jag o Eva
2. Richard unt Eva
3. Lövet, jag o Richard
4. Bröderna Kiosk och bröderna Persson



1. Lars o Catrin spelar gitarr..?
2. Elin visar upp det fina golvet! Jag vill också ha sånt golv!!
3. Jag spillde öl på det fina golvet såklart..! Richard fick skuuura lite..
4. Johan tar på Olle...eeh..?



1. Eva o Lars är söta
2. Ännu sötare..
3: Lars attackerar.. :)
4. Thomas tar över.. ;P

Sen gick vi till Nellys fest i Skönsberg...



1. Richars är ett fullöga och Eva äter papper..
2. Johan och Johan
3. Pelle och Elin
4. Catrin med sånghäftet!

NU får det va nog. Efter det där så blev det lite karaoke (INTE JAG!), brottning på golvet, dans osv.. Sen åkte vi till krogen.. Japp, det va den helgen det.

Nu ska jag äta middag! Ikväll ska jag med Maja på aerobics kl.20, sen ska jag åka till jobbet och träna lite i gymmet innan jag börjar jobba inatt kl.01!


Mami

Inte konstigt att posten hamnar fel ibland... ja, jag menar med så mycket extremt tokiga människor =)
hihihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!