2007-11-24
 18:21:13

Det va på tiden...

Oj nu har det tagit lång tid för mig att skriva här igen.. ni börjar ju klaga på att jag aldrig skiver så jag får väl skriva ett litet inlägg då...

Är hemma hos mamma nu och har ätit kinamat. Nu blire snart kaffe, sen ska jag åka hem och John ska åka till jobbet. Han ska stå i baren ikväll.. och jag ska ut med Carro!
Först ska jag hjälpa henne att färga håret...iih.. jag har aldrig färgat håret på någon annan än mej själv förut. Hoppas det går bra! Det lär väl inte vara så svårt...ska bara blondera lite utväxt.... ja det fixar sig nog :)

Hmm... skulle ju ha vsat lite bilder från Norge tänkte jag, men jag har inte lagt in bilderna än.. så...det kommer väl snart....säger vi. Ska försöka skärpa mig och skriva lite oftare annars äre ju ingen idé att ha nån blogg.....

Nämen titta, hittade lite gamla bilder här på mammas dator... tror det är sånna som hon tagit med mobilen..hihi..'


1. Jag och Smulan på morfars soffa
2. Morris o Millan på sängen
3. Johns söta kusiner i Sri lanka!
4. Jag är blooond....hua. va hemskt...ALDRIG mer ska jag bleka håret iaf..

image215
Men guuud, här har vi nyss gift oss. Det är hemma hos Johns mormor tror jag :P Jag ser ju skallig ut..hehe.. men men. Fin sari va? :)

Nu måste vi åka härifrån! Trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!