2007-05-26
 19:03:36

tha listah!

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag und John.
Såg dig gråta: John? tror jag..
Fick dig att gråta: hm.. skulle tro att det va John där med..
Du delade en drink med: Ullis och Faisal för några helger sen på olearys :)
Du gick på bio med: Maja och Marita! Vad vare vi såg? Dåligt minne jag har..
Du gick på stan med: Mej själv för nån timme sen.. Ville ha med Maja.. men hon ville sova. trååk.. :O
Skällde på dig: En kärring på posten som tyckte att jag skulle sluta hålla på med mobilen när vi jobbade! Jag skickade ETT sms.. o det tog väl typ 30 sekunder..! Då blev jag arg. Men det vågade jag inte visa såklart. MES..


HAR DU NÅGONSIN:

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja!
Bråkat med ditt husdjur: Haha..Jaa jag har bråkat med Morris massa gånger :P Han är inte klok den katten.. (L)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nja.. nä.. tror inte det..
Hånglat med en kändis: Nej.. med jag har kramats me Promoe på yran.. och fått vindruvor! :D (o när jag stod där med honom kom Maja dit o slet i mig och sa "KOM, KOM.. VI MÅSTE GÅ OCH TA PÅ TIMBUKTUS HÅR!! pinsamt tyckte jag..haha)

EXTRA STUFF:

Dricker du: Ja. Idag har jag druckit en Loka med smak av vilda äpplen. Den va gooo..
Vad är du mest rädd för: Att bli uppäten av en björn.. det skulle ju va lite jobbigt. Nämen.. jag vet inte faktiskt.
Vilka kläder sover du i: inga.. fniiiiss
Vart vill du gifta dig: Sri lanka va ju ett rätt trevligt ställe att gifta sig på, och jag hade ju inte tänkt gifta mej en gång till så.. :P
Vem hatar du verkligen: ingen tror jag..
Varit kär: Självklart..
Kör du bil: När jag får låna mammas eller nån annans bil så, ja :)
Har du ett jobb: Japp. Posten. Känns som mitt andra hem.. Jag är lika ofta där som hemma typ..
Gillar du att ha folk omkring dig: För det mesta..om man får va ensam emellanåt så..
Är du ett hälsofreak: Lite kanske. Eller försöker vara.. John blir galen på mej när jag aldrig vill äta onyttigt.. :P Men jag är nog inte så freakig om man jämför med vissa andra endå..

STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Jaahahahaaaa då..
Är du ensam nu: Japp
Låtar som fastnar i ditt huvud: Massa dåliga! Typ allt som går på radion på jobbet 7000ggr varje natt..
Vill du gifta dig: Jag ÄÄÄR gift minsann.. 25e juni blir det två år!
Vill du ha barn: Ja, om ett antal år.. ingen panik med det direkt..

FAVORIT:
Månad: juni, juli, agusti..... och december får va me på ett hörn också..
Sten: nån av dom där ädelstenarna som fanns på Srilanka.. va hette den nurå...... Aquamarine var det!!


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: litegrann..
Köpt någonting: morsdagspresent!
Sjungit: förmodligen ja..
Sagt "Jag Älskar Dig": senast imorse
Träffat någon ny person: Nej jag är folkskygg!
Saknat någon: Pappa..! igår när jag läste nått en tjej skrivit i sin blogg om sin mamma som nyligen hade dött..
Kramat någon: JÄÄ
kysst någon: JAO


SENASTE:

Låt du hörde: Nån musik i gymmet på posten.. Vet inte vare va, men det va bra :)
Film du såg: Nån konstig gammal film igår/inatt på ettan! Det handlade om några män som var ute o paddlade o gick i skogen.. Och så vare två andra äckelgubbar som våldtog en av gubbarna i gänget och hotade att skjuta en annan.. Men då kom en tredje och sköt ett av äcklen så han dog o dom var tvugna att begrava honom.. o sen dog typ alla en efter en... (vad bra jag förklarar känner jag...)Jag fattade inte grejen med filmen iaf. Även att mamma ringde till mig och sa "DET ÄR EN JÄTTEBRA FILM PÅ ETTAN SOM NI MÅSTE SE! JAG SÅG DEN 1993 (jaha??) OCH DEN ÄR SÅ ÄCKLIG.."osv..  eeh.. den var ju inte alls bra!! mamma vad har du för smak?! upprörande.. :P
Mat du åt: En skruttig sallad som jag köpte på shell o åt till lunch idag.. den såg ut som att den hade stått där några dagar...
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig.


FÖRSTA:

första bästa kompis: Christian Svedberg.. tror jag han hette? På mjösunds dagis :)
första jobb: Sommarjobb på lindgården.. Det var bland det tråkigaste jag har varit med om. Fick mest bara plocka i och ur diskmaskinen. Woho..
första onlinenick: ingen aning.. eller JO!! Jewelsofie..har jag för mig att det var....hehe... coolt...
första inhandlade skiva: tror faktiskt det kan ha varit något så bra som No doubt? Eller kanske Just d.. :P Fast det va säkert mamma som betalade på den tiden så det va ju inte jag som inhandlade egentligen....
första förälskelse: Knicken! En liten tjock vit ponny.. aaaw.. knickedicken..haha. Senare blev det Bacon istället! Min älskling!! (en häst det också alltså..)
första begravning: Pappas. Och Farmors. Dom begravdes samtidigt. Snart är det 5 år sen och jag har fortfarande inte fattat att det har hänt riktigt.....
första piercing/tatuering: Första piercing va väl öronen.. o första tatueringen va stjärnan på ryggen.
första kreditkort: har inget.
första riktiga kärlek: I have to say.. min man! :)
första fiende: Vet inte.. jag har inga fiender hoppas jag..!
första stora resa: När jag åkte till Sriiiilanka och gifte mig! :D

NU ska jag ner i tvättstugan! Som vanligt har jag ett roligt sätt att spendera min lördagskväll.. VERKLIGEN..


marita

HAHA! "KOM, KOM.. VI MÅSTE GÅ OCH TA PÅ TIMBUKTUS HÅR!! pinsamt tyckte jag.." kul!


anonym

PINSAMT?!?! nej; KOOLT



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!