2007-05-13
 14:11:45

shake that ass for me..lalala

Nu måste jag rycka upp mig!! Har känt mej helt död i flera dagar nu. Orkar nästan inte ta mig ur sängen. Bara för jag vet att det enda som väntar på mig när jag kliver upp är massa skolarbete eller posten.. Tristeeeess..

Imorse tänkte jag inte alls kliva upp. Tyckte att jag kände mej lite "förkyld" så jag kunde få ligga kvar i sängen. 
Men jag blev tvungen att kliva upp iaf. John berättade att han pratat med mamma i telefon och bjudit hit henne och Lasse på fika.
JAHA?!
Va sur jag blev.
Svor åt John och släpade mej upp ur sängen o in i duschen...
Efter en dusch blev jag piggare.
Den där förkylningen va nog kanske lite önsketänkande för att jag skulle få ligga kvar i sängen med gott samvete....

Nu ska jag plugga! Lika kul som vanligt.
John håller på o putsar fönstren. Han är duktig han :)
Sen ska vi gå ut o spela lite basket tror jag! Blev sugen när Ullis pratade om det igår.. även fast jag är sämst :P


m

vi måste spela i sommar igen! jag ska försöka hålla mig på benen då! :)



PUBLICERAT: 2007-05-13, 17:48:59 | URL: http://marita.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!