2007-05-10
 01:12:02

säng säng säng sova sova sova

Nu sitter jag o pluggar.. eller det är meningen att jag ska göra det iaf! Brukar gå bäst för mej att plugga på nätterna har jag märkt.. Kan väl ha nått med o göra att jag vänt på dygnet totalt efter allt nattjobb....MEN nu är jag för trött för att plugga..!! Klockan är ju bara ett! Skandal :O
Jag klev ju iofs upp kl.7 imorse o gick till skolan.... så om 6 timmar har jag vare vaken ett dygn alltså. Kan ju ha nått me det att göra.....

John har somnar i soffan hör jag.. Jag förstod att det va nått lurt förut när jag hörde att det va Scrubs på tv. Han kollar ju aaaldrig på scrubs (eller sex and the city eller greys anatomy eller oc eller desperate housewives eller top model eller NÅTT som jag kollar på..! :( ) sen började jag höra små snarkningar....som nu har övergått till större snarkningar... JAG VILL OCKSÅ SOVA!!

Men näää.. jag ska skriva lite mer först. Så jag kan känna mej duktig o nöjd över att ha fått nått gjort.

Imorrn ska jag till banken och göra en reklamation (eftersom nån kommit åt mitt kortnummer o stulit 5125:- från mitt konto!!) för nu har jag ÄNTLIGEN fått hem polisanmälan som jag gjorde.. (måste ha med den till banken för o få göra en reklamation..)
Mamma ska mä! Å se till att jag får tillbaka pengarna...
Förra gången jag va där så fick jag prata med världens bitchigaste jävla banktjej!! När jag frågade "Jag kommer väl få tillbaka pengarna..??!" Så snäste hon "DET ÄR INTE ALLS SÄKERT!! det måste göras undersökningar först och bla bla.." Som att hon tog det jag sagt som ett personligt påhopp eller nått..?! Hon verkade verkligen inte vilja att jag skulle få tillbaka nå pengar.. biiiatch!

Sen efter banken så ska vi åka till biiirsta.. Tänkte köpa en digitalkamera. Woho :D
Så då kanske det blir lite mer bilder här framöver..

Nu ska jag skriva en halv sida (!!) till på arbetet. Sen kan jag tillåta mej själv att gå o lägga mej..

Kanske borde släpa in John till sängen så han inte fåt nackspärr.. Han sitter dubbelvikt i soffan o sover nu.. tss.. :)


zzzzz.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!