2007-05-08
 16:42:25

ont det gör ont

AAAjj.. jag har ont i min armar!!

Var o tränade med Elin på ego igår. Aldrig vare där förut. Det va ju bra där.. fint gym o bra pump-pass.. Men jag kommer nog hålla mej till frikis o svettis iaf. Det ligger ju så nära, tar typ bara 5-10 minuter att gå dit hemifrån... och så är det ju så sjukt mycke billigare!! Ja, friskis fåre bli.
Elin visa mej runt på ego o jag kände mej som en liten svag fjant i jämförelse med alla vältränade jävlar.. hua. Man blev ju nästan lite rädd :O


hjäälp mä.. så såg dom ut nere i gymmet på ego ungefär :P


Idag har jag pluggat faktiskt! duktig flicka! Var även tvungen att skiva om allt som jag redan hade skritvit en gång till! Kul.

Nu ska jag snart till jobbet... Måste snabba mej o fixa nå mat innan..
skulle va gott me sushiii...mmm mm..




m

SER HAN UT SÅDÄR PÅ RIKTIGT?!



PUBLICERAT: 2007-05-08, 22:46:51 | URL: http://marita.blogg.se
m

mysko fingrar.. han har ju bara två! och avd är det som har hänt med bröstmusklerna?! .. och resten av kroppen.



PUBLICERAT: 2007-05-08, 22:47:54 | URL: http://marita.blogg.se
marita 3e ggn gillt.

du ville väl ut nu på lördag!? det går ju inte, det är ju melodifestivalen då!!! fredag istället!?!


s

ja fredag sa jag juu din lilla lus ;P boom box!


m

haha, jag vet!! det där inlägget är inte färskt!



PUBLICERAT: 2007-05-10, 10:54:45 | URL: http://marita.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!