2007-05-15
 19:30:30

ok det här inlägget skrev jag igår ju!! varför syns det inte?! testar publicera igen nuu...

Nu har jag varit in till stan o fikat med fru Rega! Vi drack jättegod varm choklad som va gjort av riktig smält choklad! Med grädde! mmm... kalorierna frodas....

Känner att jag verkligen vill träna nu! Men det va så tråkiga pass på friskis ikväll.. Bara medel styrka. Orka? Missade det vanliga medelpasset vid 4, för då satt jag o svullade macka o drack varm choklaa.... :/
Men jag skippar väl träningen ikväll då. Den är ju även samtidigt som Desperate Housewives!! Det går ju inte för sig..! Jag har missat på tok för många avsnitt pga jobbet, så nu när jag för en gångs skull inte jobbar ska jag fan se det!! Punkt slutt.
Men imorrn ska jag träna!!! Nu har jag skrivit det här så då måste jag göra det! :P Och jag ska även träna nästa gång jag jobbar.. på torsdag med andra ord. Så jag är väl rätt duktig iaf..? jo, lite.

Imorrn ska vi redovisa ett grupparbete i skolis.. Jag orkar inte ens tänka på det.. Äh det går säkert bra.. Om blötögat(mormorstrosan), näsan o idioten klarar det så klarar jag, rega o lotta det lätt :D (ja vi gillar dom i vår klass sååååå myyycke.......) Nä men...dom är ju säkert trevliga... om man lär känna dom... och....inte har så stora krav... hähä.

Nu måste jag vila lite innan jag somnar här. Fattar inte huuuur fan jag kan va såhär trött hela tiden?? Kan det bero på pollenallergin eller? det känns som att jag skulle kunna somna hur som helst, var som helst, när som helst.. HELA TIDEN!! är det normalt?? är det bara jag som är så här?? hjälp määä...

Å nej nu kom jag på att jag glömt att avboka cickis klipptid.. som jag även bokade åt henne! Eftersom hon är i grekland.. (jävla unge) Påminn mej att jag måste fixa det, tack.
och adjö.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!