2007-05-25
 22:58:47

LUSigt

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet. Igen. Som vanligt. Känns som att det är det enda jag har gjort den här veckan.. Kommit hem från jobbet, vänt och åkt tillbaka..typ.. Sovit och ätit lite mellan också..

Imorrn ska jag dit IGEN.. Ska gå en utbildning o lära mej ett nytt kodningssystem i helgen. Lördag och söndag kl.8.30-16.. Va kuuul... Men man får ju bra ob för det iaf. Alltid nått.. och så kan jag passa på att träna när jag är där också :)

Imorse när jag kom hem såg jag att våran tv stod i sovrummet, och den lilla tvn som brukar stå där va borta.. hmmm.. Sen när jag kom in i vardagsrumme så var det en stor platt tv där!! :D John hade fixat utan att säga nått. Supriiise..
Fast jag har inte hunnit kolla så mkt på den. Har ju knappt varit hemma nått.. Kanske ska gå o kolla om det är nån bra film nu.... eller jag borde sova om jag ska upp tidigt imorrn. Dooohh..

Jaja så äre. Nu måste vi ju möblera om i varddagsrummet också. Va spenande!

Nu blev jag på lite bättre humör!

Men nä, nu kom jag att tänka på posten igen så det gick över....




ullis

Maritas blogg är borta!!!!!!! :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!