2007-05-02
 18:06:15

kattisar

Nu har jag vaknat! Det gick rätt bra att gå till skolan o sitta på föreläsningen även fast jag inte hade sovit nått än (förutom en timme..) Kände mej till o med ganska pigg när jag gick hem.. Men när jag la mej i sängen vid kl.12 så somnade jag som en stock på en sekund iaf. Så jag va nog rätt trött....

Har fått hem en lapp i brevlådan om att jag har nått paket att hämta ut på Ica! Woho, det är säkert min nya bikini! :) Måste klä på mej o gå dit o hämta ut den.. Spenandeee!

Igår såg jag nån dokumentär om feta husdjur. Tyckte det va intressant eftersom herr Morris har blivit en tjockis(!!) Fick lite tips om hur man ska göra för att få feta katter att gå ner i vikt.. Man ska se till att dom måste röra på sej för att få mat.. o så ska dom gå på nån speciell diet. Måste övertala mama att ta med honom till vetrinären o få hjälp med vilken mat man ska ge honom o hur mkt... Vill ju att lillkissen ska leva länge o inte få diabetes eller nått!!:(

Hittade lite gamla bilder på the cats!

lillmorris och Millan! kolla va liten han va då! snuttiiiis.. Ge mej en kattunge! :P


...och såhär ser dom ut nu, ungefär två år senare! Morris gillar handfat och symaskinsfodral.. :)

Jaja.. dom växer upp fort dom små livet... herreminjesus..

Nu ska jag äta gröt! O sen gå och hämta min bikini!

c u later...

monstermorris



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!