2007-05-05
 14:06:06

helgis

meak!

Jag sov alldels för länge idag... till kl.13 ungefär.. Jag som gick o la mej rätt tidigt igår! Fattar inte varför jag aldrig kan bli pigg?! När jag väl klev upp så var jag fortfarande dödstrött o kunde lätt ha sovit 3 timmar till...

Lasse (mammas karl) fyller år imorrn.. så nu måste jag in till stan o köpa nån present till honom. Va jobbigt, jag är ett skabb. Orkar inte tvätta håret o hålla på innan... Det tar för lång tid dessutom. OM jag hade klivit upp i tid hade jag hunnit.. Meeen... icke! 

Å, kom på en sak..!!
Iförrgår var jag till Elgiganten o lämnade in min kära röda mobil på lagning. (Ska få en helt nyy.. )Det tar ett tag, så jag fick en lånemobil under tiden. Märkte att det är massa sms sparde på den mobilen sen den förra personen som hade den som lånemobil..! Jag vart helt fängslad o satt o läste igenom alla smsen.. Det var både skickade och inkomna som va sparade.. Väldigt intressanta sms måste jag säga! En kille o en tjej som skriver till varandra o har värsta bråken..och sen älskar dom varandra..sen bråkar dom som fan igen.. o skriver om sitt sexliv o allt möjligt..
Blev så nyfiken på vilka dom var så jag var tvungen att söka på numren på hitta.se! Och den ena numret tillhör nån jag känner!! gaaah! hahahahaa! Nu vet jag saker om honom som jag helst inte skulle vilja veta.... :O

Nä, nu måste jag klä på maj o åka til staden.. sen ska jag hem o plugggaaa... Kul lördag.


ullis

haha! vem tillhör numret? beeereta!!! *nyfiken*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!