2007-05-24
 06:43:33

Gomorron!

Har nyss kommit hem från jobbet..
Jag är onormalt pigg.. Borde va jättetrött för igår klev jag upp kl.06.30.. hade skola på morgonen.. Så nu har jag varit vaken ett dygn ju. Minus två timmar som jag sov på kvällen innan jag skulle till jobbet.... men det räknas inte...

Imorrn äre kvällnatt som gäller. Jobb alltså. Ska försöka kliva upp i någorlunda bra tid så jag hinner plugga lite också.
Bara ett grupparbete kvar nu!! Det ska redovisas den 4:e. Sen äre sommarloooov!! :D Iofs ska jag ju jobba hela sommarn så det blir väl inte så mkt lov direkt.. Men skönt att slippa skolan o bara jobba. Då kanske man hinner ha nått sorts liv också..

Rega (frrruu.. ;)) åkte hem till stockholm igår efter att skolan var slut.. Snyft! Jag har kommit fram till att det värsta med att plugga är att man lär känna massa underbara människor (vilket är bra iofs). Men sen precis när man lärt känna dom så flyttar dom igen!! Mona, Hannes, Rega..  Vad är det för fasoner?! Dom måste ju stanna kvar här.. o plugga med mej! Annars blir det ju tråkigt... Meen förhoppningsvis så kan jag träffa Rega nått i sommar kanske. Om man har tid att åka ner till sthlm nånting..

Nu har jag ätit upp min müsli så nu ska jag sova!

Gonatt!




Madde

hehe japp visst var min blogg fin? :) måste lära mig hur man gör så jag kan ändra själv oxå ibland..hehe



PUBLICERAT: 2007-05-25, 11:22:45 | URL: http://maddoxx.blogg.se
Bin

Det finns tåganslutningar och även flyganslutingar rätt billigt till S-holm om längtan efter kära kamrater blir för stor..... kanske mamma kan hjälpa till med bokningarna?!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!