2007-05-02
 07:19:04

ge mej sömn..

jag glömde att se desperate housewives igår!! skandaaal! Jag va ju ill o med hemma då! Annars brukar jag alltid jobba o därför missa det.. vaa störigt.

Nu ska jag snart gå till skolan. Har sovit EN TIMME!! liiiite trött nu ja.
Den här natten var det helt sjukt lite post! Har aldrig vare med om nå värre (eller bättre!!) Kanske sorterade 10 lådor, max! på hela natten! totalt! (det är LITE för dom som inte jobbar på posten och vet det...... ) Vi fick gå hem kl4 = två timmar innan vi slutar egentligen. Thomas (the chef) sa att vi får sparken allihopa om vi säger till nån annan hur tidigt vi får sluta...

Jag va hemma rät tidigt imorse. Fick skjuts hem med Sandra som tur va.. inga bussar hade ju börjat gå.. Gick o la mej i sängen kl.5 o läste lite i boken som vi ska prata om på seminariet idag. Sista minuten som vanligt.
Somnade vid 6 och vaknade av väckarklokis  kl.7. Utvilad och pigg..!! Verkligen.

Det här har jag ju inte tid med. Men det är så roligt att skriva nu för John har köpt nytt tangetbord! :D Man skirver fooort och tyst.. woho!!

Jaja ska klä på mej, pallra mig till skolan, sitta på föreläsning OCH seminarium, pallra mig tillbaka hem, SOVA, vakna, äta frukost/lunch/middag/ åka till jobbet, träna i gymmet, jobba natt, illbaka hem igen.... Sen har jag inte planerat längre.

Senare.


sofie

fint jag stavar med mitt nya tangentbord märker jag... speciellt t:na verkar va problemaTiska



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!