2007-05-16
 18:32:34

ehm..

Vart lite konstigt med förra inlägget. Jag skrev OCH publicerade det igår. Men det ville inte va med.... Men nu funkade det tydligen. Jao. jaha.

Nuu har jag nyss kommit hem från skolan. Jag, Rega och Lotta redovisade vårt arbete om kvinnorörelsen genom tiderna (typ..) och VI VAR BÄST!!! :) Eller... Det va bara en till grupp som hann redovisa förutom vi. Men vi va bäst iaf!
Fick även tillbara mitt arbete om Sri lanka och tamilska tigrarna. Fick VG på det! Woho, I DID IT AGAIN! :) 
Väldigt bra dag för mitt självfötroende ;D

Nu ska jag äta gröt och sen gå o träna! Skivstångis blire. Kommer missa greys och top model.. snyft!

avslutar dagens inlägg med en trevlig liten punkare som man blir glad av:
tjo!


Ullis

Vad kul..duktig flicka!! :D


m

wow, ja det var verkligen duktigt! you go girl! :D det var mig en jädrans glad punkare det där!



PUBLICERAT: 2007-05-19, 09:46:18 | URL: http://marita.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!