2007-05-31
 22:35:17

BÖÖU

Måste ta en paus från pluggandet o skriva nått annat än om Grupp 8 ett tag nu känner jag. Vila hjärnan lite...

Dom senaste två veckorna har varit helt galna. Förra veckan jobbade jag som fan..så jag hann inte plugga nått alls. Den här veckan har jag bara jobbat två nätter. Måste hinna klart med skolarbetet..
Har bara en sak kvar nu! En stor gruppredovisning (bara jag o Lotta kvar av gruppen iofs) som ska reodvisas på måndag. Sen är kursen klar!!!
Har börjat skriva på arbetet NU. Lite sent kanske.. Men jag gör allt i sista minuten som vanligt.. o det brukar ju funka. Även om jag får sitta uppe dygnet runt på slutet och ha panik. Varför lär man sig aldrig att börja i tid?? Äh..sånt är överskattat :P

Imorrnkväll (efter att jag pluggat som en galning och blivit klar med det här förhoppningsvis) ska jag på middag/grillning/förfest på Alnö hos Jenny! Har inte träffat henne på...väldigt länge?! Ett år kanske. Hon har hunnit skaffa barn o karl o hus o allt! Skräll. Ska bli kul o se hur hon har det! Ska dit med Cicki (woho, hemma från grekland nu!) och resten av gänget! :) Naajs.




Nu ska jag fortsätta plugga.. så otrrroligt roligt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!