2007-03-27
 19:38:36

vårigt

Idag har jag suttit inne o lät en bok om religion och terrorism hela dan.. Vill ju va ute i det fina vädret! Men icke..
Boken är ju iaf ganska intressant egentligen. Lite.. Men jag håller som vanligt på o somna hela tiden! Det måste vara nått fel på mig. Jag tror jag har nån sorts sömnsjukdom... som gör att man är konstant trött. Kan det vara nått??

Har nyss varit o storhandlat med mamma o John på Willys.. 1000:- gick det på.. Men det blev mycke mat också. Alla skåp är fulla nu. Nice.

Jaha, what else..?
Köpte ett rosa linne igår. (skräll!) Det var fint. Det har en liten rosett å allt! :)  Mitt första rosa plagg någonsin. Eller jag hade väl säkert massa rosa kläder när jag var liten.. men.. ja.. ni fattar.

Nu ska jag laga mat. Nu när man nyss har varit o handlat o det finns massa att välja på så orkar jag såklart inte laga nått roligt.. jag är för hungrig o för lat idag.. det får bli makariner o krov. Tjoho..!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!