2007-03-12
 15:09:03

ubba..!

Idag har vi redovisat och lämnat in grupparbetet om kalla kriget! ÄNTLIGEN! så jävla skönt att va klar med det. Det blev 40 sidor!! sammanlagt alltså, för hela gruppen.. Vi hade satsat på typ 20.. Men det blev en hel bok nästan..
Nu börjar inte nästa del av kursen förrän på måndag = En veckas ledighet från skolan! :)

Hade tänkt att jag skulle jobba mkt den här veckan eftersom det inte är nån skola.. Men bara för det så fick jag nästan inge jobb alls. Bara torsdag o fredagkväll.. Men det kommer säkert komma mer sen..
Kan passa på att träna massa nu när jag är ledig! Börjar med det ikväll; aerobics med Maja. woho.

På onsdag blir det nog utgång med Lotta och Annica för o fira att vi är klara med grupparbetet! :D Ska gå på kåren o dricka billig öl tror jag. Kan nog bli kul, jag är aldrig varit där.. kanske på tiden att gå dit nurå.

Hade förresten kul på BoomBox i fredags! Det va helt underbart. Sååå bra musik, speciellt om man jämför med skiten dom har börjat spela på Olearys nu för tiden. Fan, skärpning dj:n! Hiphop o reggae, tack!!

Nu ska jag lägga mej o slappa i soffan ett tag.. Kommer förmodligen somna.. Mysigt.
Later!


Anonym

hallå lillfis. jag köpte likadana skor som du köpte idag! de är skitsköna. på stadium köpte jag. de hade inga i min storlek på bajsnilson!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!