2007-03-19
 17:37:14

svullo :O

Då var man hemma efter ännu en hård dag i skolan... Eller.. vi var där i en kvart.
Den nya läraren presenterade sig o pratade lite om vad vi ska ha för examinationer.. (tre redovisningar, en ensam o två i grupp, 20 min, 30 min o 1h! gah) Sen fick vi sluta..

Jag o Annica gick hem till henne o kollade på Sex and the city (hon har skaffat skolådan me alla avsnitt) och åt sallad. Kändes ju nyttigt o bra..
Efter det svullade vi nybakade muffins! Tappade räkningen på hur många vi åt.. Men när vi räknade dom tomma pappren sen så var den väl ca.15 st som hade gått åt.. så typ 7 muffins var kanske?(!!)
Det var så gott! Man blev helt beroende!

Ikväll ska jag träna (ångest över muffinsarna..) aerobics kl.20 tror jag det får bli.
Sen ska jag även försöka börja plugga. Var faktiskt och lånade böcker till den första delen av kursen idag. På den förra delen skaffade jag inte en enda bok.. Men det funkade ju iaf. Men nu måste man nog anstränga sig lite mer..

Nu har jag lite ont i magen... Borde äta middag men jag ju helt mätt efter muffinshetsätandet! :O


Annica

mmmmmuffins!


Anonym

mmmmmuffins!


ullis

ser gott ut!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!