2007-03-13
 18:16:11

stupid

ÅÅH nu försvann allt som jag hade skrivit här. Det är alltid lika kul när det händer!! Man blir så glad!!
Sammanfattning:
När jag kom hem från träningen nu så var det jättevarmt i köket. Jag hade glömt en spisplatta på sen jag lagade mat förut, innan träningen. Skitbra..
Jag tror att jag håller på o bli senil! Glömmer ju saker hela tiden.
Glömde även att ta med mej normala strumpor till träningen så jag fick träna i tjocksockar...
Svettfot, svar ja!
och jag fick för mej att träningen skulle börja en halvtimme tidigare än det gör.. så jag va där jättetidigt. Hade stressat när jag skulle iväg o allt. Jäkla smartass man är!!
Nu ska jag dammsuga. För det hann jag inte innan träningen.. :P


Anonym

shit tänk om det börjat BRINNA!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!