2007-03-08
 14:45:36

pluggagaga

Nu har John fått visum till England så han ska åka o hälsa på sin bror i London i helgen.. om han fåt tag i nån biljett. Jag är så avundsjuk!  Vill också åka till London ju! Men den här helgen kan jag inte. Jävla skola, den förstör hela tiden! Har redovisning av grupparbetet på måndag så jag kommer va tvungen att sitta o plugga. Kul helg..

Imorrn ska jag kanske följa med Maja på Boombox på OLearys. Har aldrig varit på det förut, för jag brukar alltid jobba dom fredagarna när det är.. Så jag borde ju passa på nu när jag är ledig.
Skulle vilja ha mina nya skor då... som jag inte har köpt än... Hoppas dom finns kvar imorrn! Har inte tid att åka in till stan idag o köpa dom. Måste plugga så mkt som möjligt innan jag ska till jobbet.
Jobbar kväll och natt. Och imorrn ska jag försöka kliva upp så tidigt som möjligt o gå till skolan. Kommer va helt död.. Hur ska jag orka med att gå ut på kvällen efter det?? Bra fråga.. Men det fixar sig nog. Brukar ju göra det...

Vafan! Nu försvann allt och det kom upp nån sida som hette friendfinder.com.. Med massa tjejer som bodde "nära sundsvall".. Dom kom från norrköping, sthlm, olso, finland, estland..(!!) osv. jaha.. det va ju nära.
Skabb.

Nu ska jag fortsätta plugga o gärna bli klar nån gång..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!