2007-03-31
 02:08:00

mittinatten

Nu har jag pluggat klart för idag (eller inatt?). Har läst om bråket med israel och palestina och judar som blir terrorister... Har börjat lite på nästa kapitel även, som handlar om terroristmuslimer istället.. sen är det ett kapitel om några andra sorts terrorister.. i USA tror jag? och sen ett avslutande kapitel..
puh..
Jaja, har ju imorrn och på söndag på mej o läsa också.
Men på söndag kommer jag förmodligen va bakis, för imorrn blire feest! :)

Min stackars man har inte kommit hem från jobbet än.. Han serverar öl till rasistiska gubbar.. Det måste va jobbigt. Fan. Om jag hade varit där hade jag boxat dom i deras säkerligen tjocka, äckliga magar! (som ullis gjorde på stress-läraren(?) när han gick förbi oss i korridoren på högstadiet..hehe..)

Å, herregud vad är detta?! www.parishilton.se 
En fansida för paris hilton.. man kan bli medlem o grejer. Massa småtjejer som är medlemmar där. En av dom har skrivit såhär på sin presentation: Min stora idol och förebild är Paris Hilton. Tycker hon är så bra och dessutom mycket vacker. Jag har en massa saken med henne, bland annat böcker och säkert tusen bilder.

Idol och förebild?? Varför? Vad har den människan gjort för nått bra egentligen? Varför är hon ens så känd?
Hon har ju bara haft  turen att födas äckligt rik och aldrig behövt lära sig att tänka...vilket leder till att hon ställer till med massa skandaler bara för att hon är så korkad..

ja kära nån då (som mamma sa till gubben utanför hissen idag..)

Nu är jag trött. Ska sova nu. Måste upp tidigt imorrn (eller inte efter 11 iaf... ska försöka!) o fortsätta läsa..

Godnatt!


marrrrrita

va!? rasister???!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!