2007-03-14
 17:05:30

i-landsproblem här...

Jag tror att det är nått fel på min mobil.. Har försökt ringa till posten hela dan men det har inte gått fram några signaler.. Fast det brukar va så ibland när man ringer dit, så det kanske inte är min telefons fel..?
 
Men när jag pratade med mamma förut så bröts det helt plötsligt. Och nu ringde dom från posten (jag fick jobb precis som jag ville, bralars!) och då bröts det också! Precis när jag höll på o fråga om dom har nå fel på sina telefoner så bröts det..!

Även att ibland säger folk att när dom ringer till mig så kommer dom bara till röstbrevlådan. Fast min telefon är PÅ och jag får inga missade samtal.. och inga sms kommer fram då heller heller. Men om jag ringer till nån då så börjar allt funka igen. Som att telefonen vaknar till då liksom. Då kommer alla sms fram och folk kan ringa till mig igen.

Vad ska man göra? Är det fel på telefonen eller kortet eller är det bara halebop som är cp? Hjälp, tack.


Anonym

jag som ska skaffa halebop nu! jävla!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!