2007-03-02
 13:35:32

Här vare nytt

Åh, jag försöker plugga men det står helt still. Jag gör ingenting. Försöker ju fan inte ens. Nu måste jag skräpa mej!! Jag har badat, städat och diskat hittills idag.. Allt för att slippa plugga.. 

Ikväll ska jag jobba. Som vanligt på fredagkvällar. Förra fredagen jobbade jag inte. Det kändes helt konstigt.. :P Jag har glömt bort vad man gör på en fredagkväll om man inte är på posten. Tragiskt, jag vet.. 

Längtar tills imorrn! Då blir det förfest hos Ullis, med lite nytt folk! Kul kul. Sen blir det krogen. Olearys antar jag...

Jag har inget intressant att skriva egentligen. Det här är bara en undanflykt för att skjuta upp pluggandet!
Jag är sämst.
Men NU... nu blire Sovjetfuckingunionen och Kallajävlakriget!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!