2007-03-01
 12:38:48

frisk?

Ganska så frisk nu tror ja.
Vaknade kl.9 imorse o kunde inte somna om. Väldigt ovanligt. Tror aldrig att det har hänt förut när jag tänker efter.. :P
Nu ska jag PLUGGA!
En av tjejerna i min grupp har skrivit två sidor på sin del av arbetet fick jag precis veta. Jaha, ångest för mej då! Jag har skrivit en halv ungefär... När jag väl får till nått bra så slutar det med att det passar bättre till nån annans del av arbetet!! Eller som inledning!! gah, jag vet inte vad jag ska skriva som hör til MIN del av arbetet liksom..
Jävlaskit.
Jag är snorig också.


am

jag vaknar alltid 8 och kan INTE somna om :)
nu är jag sjuk! har 37.3...



PUBLICERAT: 2007-03-01, 13:37:55 | URL: http://sonido.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!