2007-03-12
 22:53:30

flowerpower

Å va skönt det va att träna! :D
Var ganska lätt att lära sig stegen på aerobicsen faktiskt, även fast jag inte gått på nått sånt pass på hela terminen. På slutet bytte hon musik o vi fick dansa till fucking schlagerlåtar. Kanske inte såå kul.. Men..jo, kul iaf :P

AJ, jag skar mig i fingertoppen förut när jag skulle skära en tomat. Såret gick upp igen nu.. Det gör ont! Svårt att sätta plåster på fingertoppen också.. det vill inte sitta kvar! 
 Och jag har ont i hälen även. Har ett skavsår där som började blöda på träningen förut.. Lite jobbigt. Stackars mig!

Nu ska jag äta godis som jag köpte förut. Kan äta det med gott samvete (bara liiite ångest) nu när jag har tränat!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!