2007-03-03
 13:22:30

brownie

Nu sitter jag här me brunfärg i skallen (färgar håret) o väntar på att tiden ska gå så jag kan skölja ur det.. tråk..klia..kliaklia.. det klias!
Sen ska jag till stan o köpa alkohol och kanske nått mer. Jeans är jag sugen på. Det va ett tag sen jag köpte nya jeans.. Får väl se vad man hittar. Annars blire tights ikväll :)
Ska till Ullis på förfest/knytkalas ikväll. MARITA DU MÅSTE KOMMA!! jag får så dåligt samvete annars.. BÖL! :O känns som att det är mitt fel ju..
Förutom det lilla maritaproblemet så blir det nog en kul kväll känns det som. Jag är värsta festsugen! Har ju inte varit ut på en hel helg!! :P herregud..

piiip. Nu är tiden ute. Nu ska jag tvätta håret.
See yaa! ;)


marita

haha, maritaproblem. men det löste sig ju :) gud var med oss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!