2007-03-07
 15:55:57

Blötdjur

Vilket roligt väder det är idag!! (inte)
Jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem från skolan förut. Vägrar ju ta bussen hem bara för att det regnar pytteliite ute.. Fast det tar ju typ 20 minuter o gå hem från skolan så jag hann bli ganska blöt även fast det bara regnade lite. Och svettig! Myysigt....
Men nu är jag nyduschad o trevlig. Ska snart åka till jobbet. Eller ja.. om mer än en timme..

Ååh, jag hittade så fina vita nikeskor i förrgår på stan.. Hade tänkt åka till stan o köpa dom igår men då var jag så förkyld så jag orkade inte. Hade lagt undan dom till igår, så nu är det säkert nån som köpt sista stl.38 idag.. Jag vill haa doomm..!! Ullis tyckte att jag inte skulle köpa dom. Hon anser tydligen att jag har tillräckligt med skor?! :P
Man kan väl aldrig ha för mycke skor.. eller??

Äh, får se om jag köper dom eller inte. Om jag har tid att åka till stan imorrn så gör jag det.. Annars.. om dom finns kvar nästa gång jag går o kollar så är det nog meningen att jag SKA ha dom. Om dom är slut så var det nog inte meningen att jag skulle ha dom.. Ödet liksom!

Jamen då säger vi så! Tack o hej.

bl?tdjur
Såhär såg jag ut när jag kom hem från skolan idag!! Helt blöt o stirrig..


fru U

Åh vad söt du såg ut..men hade du sån snabel med? :P


am

men köp skohelvetena!!


marita

haha, ja rätt likt! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!