2007-03-28
 14:52:18

argh uff urgh

Hej alla mina små kycklingar!

Jag har precis kommit hem från skolan nu. Gick dit helt i onödan för läraren kom aldrig.. DOH.
Jag ska jobba ikväll o inatt så jag hade ju kunnat sova lite längre idag om jag vetat att det inte skulle bli nån föreläsning..
Men jaja, fick ju en promenad i solen iaf. Alltid nått. Irriterande att det blåser så mkt bara. Min lugg blir ju helt mongo. Nu har jag beslutsångest..: Ska jag tvätta håret eller inte?? Stort problem..! Kanske kan tvätta luggen (som maja brukar göra:)) så den inte ser ut som ett jävla påskris... hmm..

Jag har ont i ena örat!! Märkte det imorse när jag vaknade. Det gör lite ont hela tiden, o om man trycker precis framför örat gör det bajsont!! aj aj..

Näpp, nu ska jag plugga lite tills jag blir trött.. o sova lite tills jag måste åka till jobbet..
tror jag skiter i att tvätta luggjäveln. Måste ju iaf ut i blåsten sen så då kommer den se ut som ett jävla påskris igen efter 2 sekunder...

Mongofrisyrhelvete..




marita

påskris! HAHAHAHA! roligt :)



PUBLICERAT: 2007-03-29, 14:34:49 | URL: http://marita.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!