2007-06-30
 17:32:57

whoa

Idag har jag hunnit me mycke! För en gångs skull..
Klev upp klockan 9 (tidigt!!) o sms:ade med Elin angående ifall vi skulle ta med oss bikini eller inte.. så vi skulle kunna åka o sola nånstans efter träningen. Slängde ner en bikini i väskan.. men sen efter vi hade varit på jobbet o tränat så var det ju moln överallt och inte alls speciellt bra väder. Kom till o med lite regn! Suck.. Vi får ju aldrig åka till stranden!!! :(

Gick på stan istället. Å det va ju ganska trevligt det med :) Köpte två t-shirtar på cubus. Två för 149 eller vad det va... Bra lars! Köpte även en väska. En ganska liten. Som man kan ha typ på krogen.. SKÖNT att slippa släpa på min gamla stora väska som bara är ivägen.. :P

Nu håller jag på o färgar håret. Som vanligt.. Känns som att jag har skrivit det många gånger här?! Har ju inget bättre för mej medans jag väntar på att färgen bli klar, så då skriver jag alltid i bloggen då....

Å ikväll ska jag på fest hos Annica och Matthias!  :D Blev så glad när jag fick ett sms förut : "fest hos oss ikväll. sugen på att komma?" Jaa taack! Jag som så gärna ville ut ikväll, men jag trodde inte att det skulle bli nått för INGEN ville ju.. Men nu får jag festa iaf. Nice. Så slipper jag sitta ensam hemma ikväll.. John ska ju jobba så..

Nä nu ska jag skölja ur färgen ur håret! HEJDÅ!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!