2007-06-07
 20:58:34

värmeslag

Gud va fint väder det är hela tiden! Jag blir helt faschinerad (stavning?) Hade glömt bort att det kunde va så här varmt i Sverige :P
Det känns som man är utomlands! Speciellt igår när jag var på stan med Marita. Hade shorts på mig!! Tror aldrig jag har haft det förut, förutom utomlands eller på landet/i sommarstugan.. Fast igår hade ju halva stan shorts så det va väl ingen sensation direkt....

Idag har jag o mamma varit på studentfirade. Linus, mammas kompis son, tog studenten. Satt ute på deras gård borta i Sidsjön i flera timmar nu på eftermiddan. På slutet hade jag fått massa jävla pollenallergi så vi åkte hem.. (MISSADE PRECIS TÅRTAN!! fan :O)
Nu har jag duschat osv så det har blivit lite bättre.. Men det klias fortfarande i näsan o ögonen... jävlaskiiiiiiit!!!

Ska jobba inatt. Börjar kl.00.. Nu ska jag ta pollenmedicin o lägga mej o vila ett tag o försöka bli PIGG..

Häj!


marita

yo, sa jag att jag jobbar imorrn? 10-18. bläj


maarrriiita

uppdatera!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!