2007-06-28
 17:02:20

tråkdag

Va less jag är! Usch.. trååk. Håller på o städar. Det ser för jävligt ut här.. och..jag ska väl inte skylla på nån men...om jag inte gör nått så blir ju ingenting gjort, om man säger så..! :P

Har städat i graderoberna.. lagt in vinterkläder i förrådet och slängt bort gamla grejer som jag inte använt på flera år. Mssa gamla skor!! Har så svårt för att slänga saker. Men det känns ju bra när man får bort skiten.. Kommer ju aldrig sakna grejerna egentligen.. Men jag tänker jämt  "ja men det här kan jag ju använda nån gång om jag ska måla ett hus eller vara i nått stall..." eeh.. hur ofta gör sånt då?

Hittade bland annat en täckjacka..eller kappa snarare.. som jag hade nån gång på högstadiet! (i åttan kanske..?)Jag hatade den där kappan redan DÅ. Så varför har jag kvar den??! Onödigt. Spjutet kallade jag den.. För den va dum och som ett jävla spjut! Men nu är spjutet borta!! Känns som en vikt som lyfts från mina axlar.... :)

Nu ska jag
*dammsuga
*skura golvet lite...iaf där det är fläckar...:P
*diska
*äta matlåda från igår med pasta o köttfärssås
*byta kläder
*platta luggen
*hinna med 18.25 bussen till jobbet
*jobba 19-06

Bäst att börja om jag ska hinna...
suck.



ullis

HAHAHA!! Jag kommer ihåg spjutet, Anna hade en likadan jacka med..de stod ut som spjut längst ner :P haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!