2007-06-19
 21:19:33

rida!!

Hallååed!

Jag är så trött! Har jobbat massor den senaste veckan o när jag väl är ledig så orkar jag knappt göra nånting.. Har vare på stan med Marita idag iaf! Skulle försöka kliva upp tidigt men orkade inte släpa upp mej ur sängen förrän halv 2... så det blev lite sent men men.

Köpte ett linne idag.  Å nya linser.  Skulle vilja testa sånna där dygnet-runt-linser, som man kan sova med och bara behöver ta ur nån gång i månaden.. Men jag hade för mycke allergiploppar (kommer inte ihåg vad det hette..??!) på insidan av ögonlocken :( Kan bero på pollenallergi och sånt. Så jag fick gå till fru apotek o köpa ögondroppar... Ska testa dom nån vecka å se om det blir bättre. Fan.. jag kände på mej att jag inte skulle kunna ha dygnet-runt-linser.. Mina ögon (eller min kropp över huvutaget) ska alltid hålla på å krångla med allt.. allergier o skit!! damn. orättvist.

Men nu är jag på rätt bra humör trots det lilla lins-problemet. Har nyss ringt till Myre ridgård och bokat en ridtur på söndag! WIHOooOOoo!! :D Jag, mamma och John ska dit (skulle egentligen bara va jag o john, men man måste va minst 3 pers så mamma fick följa med som ett femte hjul..hihi)
Ska rida i 1,5h.. Jag ville ta en längre tur.. men man måste väl tänka på stackars John som aldrig har ridit förut.. skulle väl bli lite jobbigt för honom.
Jag längtar sååååå mycke! Det är helt sjukt.. tänkte efter hur länge sen det var jag red sist.. Det var när jag va i småland o jobbade på western-ridgården.. =snart 3 år sen!!
Helt sjukt..


en av snygghästarna på myre :) Grejen tror jag visst han hette..

Nu ska jag lägga mej i soffan. Kommer säkert somna. Borde egentligen gå ut o spela basket som vi skulle.. men jag tror inte jag orkar...


marita

åh gud vad kul att ni ska ut o rida!! :D fast jag skulle aldrig våga! jag är skiträdd för hästar! de är så storaoch man vet aldrig när de biter en i nacken eller sparkar en i huvet. stackars john! hoppas han inte ramlar av.. hästar är galna. jag flög av en gång. nej tacka vet jag trähästar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!