2007-06-15
 14:56:13

oj..

..vad jag inte har orkat skriva nått här på sistone.. Ska försöka skärpa mig.
Men det är ju sommar nu så man har väl bättre saker för sej än att sitta vid datorn :P skyller på det..

Har börjat sommarjobbet på posten nu. Skönt att jobba efter ett schema för en gåns skull! Helt sjukt, man kan PLANERA saker! :) Vilket lyx! Så äre ju inte i vanliga fall.. då vet man aldrig när man ska jobba nästa gång.

Hm jaha..
Nu ska jag äta frukost (nyss vaknat) och sen åka till stan och klippa luggen! Den är toklång. Jag ser ut som en häst..eller möjligtvis en sån där hårig hund som man inte kan se ögonen på..

Jag har inget roliogt att skriva. Så den här uppdateringen kändes ju nödvändig........

Å jag hittade en rolig grej i en bra blogg:
Såhär ska man göra: googla svaren på bilder på följande frågor och klistra in första bilden som dök upp!

1. Förnamn



2. Efternamn

FÖRSTA bilden ville inte funka....det ska egentligen va en bild på en grå gubbe


3. Favoritfärg



4. Senaste du åt



5. Din dåliga vana

haha!! ja jag brukar stå på knä och be hela tiden.... det är mina dåliga vana!!


6. Favoritgrönsak



7. Favorithusdjur

Ja, jag gillar ju såklart baaaara FETA katter. Morris är ett levande bevis.. :P

8. Stad du bor i

men va jobbigt stor bild då..

9. Det mest användbara i mitt hem
51797-2301
sängen just nu.. trött hela tiden :(


10. Ditt senaste inköp



11. Någon som gör dig glad



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!