2007-06-23
 17:08:05

midsommardagen

Glad midsommar! Ska man väl säga.. eller igår skulle man kanske säga det?
Men whatever...
Firade midsommarafton ute i Njurunda hos morfar igår. Jag, mamma, Lasse, John, morfar + en av Lasses bröder o hans familj. Det va väl helt okej... Jag va chaffis. Vart så trött så jag somnade inne på soffan vid 22 tiden.. Kunde inte hålla upp ögonen längre! Sen efter nån timme åkte vi hem. Jag gick o la mej nästan direkt o John försvann ut med sina kompisar. Så så rolig var min midsommarafton... :P

Men det kanske blir roligare ikväll. Ska ut med Maja och Ullis. Vi skulle kanske hem till en tjej o grilla.. men jag vet inte hur det blir med det.

Idag har jag legat ute o solat på en filt på gräsmattan! Har inte viljat ligga där förut för man känner sig så uttittad ju.. Mitt bland alla hus med tusen fönster som man syns från.. Men jag hittade en trevlig svartvinbärsbuske som jag låg vid, så det kändes som man blev lite gömd bakom den iaf :P Hade sällskap av tre alkisar som satt på en bänk brevid.. Man får alltid alkiskompisar när man sitter på en filt här ute verkar det som. Jag o Maja fick en förra året också. Han va jobbig o åt upp våra vindruvor....!!

Nu ska jag värma lite rester til middag. Inte vilka rester som helst faktiskt.... Tacorester! mums! :)


En av högtalarna till datorn har lagt av!! Måste fixa nya. Går inte att lyssna på musik ur bara en! Fan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!