2007-06-01
 18:25:41

cancerön

Nu sitter jag o väntar på fru Cicki och fru Betty.. dom är hemma hos Betty o Kovland och färgar håret och är seeega..Eller så är det jag som varit snabb?? För en gångs skull..! Känns ovant att va klar i tid och inte behöva stressa ihjäl sig o springa till nån buss med sminket halvfärdigt o plattången i väskan.... :P Har till o med hunnit måla naglarna ffs!! Det här måste va nytt rekord för mej..

Jag är så hungrig!!!

C o B skulle köpa mat också innan dom kommer hit. Vi ska ju grillaaa på alnö hos Jenny.. Det blir vegetariskt, för Cicki är tydligen vegetarian nu. Kommer inte ihåg om hon var det förut..? Näähähää..haha..vi åt ju alltid på sibylla när vi bodde på södermalm ju! :) Men nu blire majs o svamp istället.. Hoppas dom köper nån fettig potatissallad också för jag håller på att svälta ihjäl!!!

ÄÄhm.. jaha.. Har faktiskt pluggat en hel del idag också. DUKTIG! Lyckats skriva ihop några sidor..

Har även hittat min Rasta hunden skiva som jag fick av Dennis en gång i tiden! Eller hittat och hittat.. den har inte varit borta eller så, den va i skivstället. Hade bara glömt att den existerade... Suttit o lyssnat på privé,privé och cancerön nu och kommit i fest-på-alnö-stämning :D
OCH jag har laddat ner mer bra musik.. (datorn pajjade ju för ett tag sen så det är lite fattigt med bra musik här nu..) Laddade ner en skiva med Svenska akademien.. mmm.. ynderbaart!



Maja och Marita ska också med ikväll! Såklart. Hur skulle det annars gå?? Ja det kan man fråga sej..


Nu ska jag plugga lite till tror jag.. Har ju inget bättre för mej.
Trevlig helg!


sofie!

observera våra brödnäsor(?!) som hänger på väggen brevid marita :) dom borde va ganska mögliga nu.. men icke! superbröd!


m

HAHA, men vafaaan!!!!! vilken hemsk bild!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!