2007-01-17
 20:53:30

whatever

Har suttit o pluggat hela dan idag. Så tråkig dag.. Fast jag har bara skrivit typ en o en halv sida än.. o det ska bli tre.. Så det är ju lite kvar! Men jag har imorrn på mej också, så det fixar sig nog..
Mamma va här o åt middag me mej idag. Sallad med lite bacon, fetaost, persikohalvor och honung över! gott! Efter det har jag inte kunnat plugga nå mer.. det gåår inte.. sitter bara här o fjantar..

Nu är jag trött också. Måste försöka bli lite pigg, ska jobba inatt.. gah.

Imorse ringde John o väckte mej. Han var i en affär i Negombo där jag köpte massa grejer när vi va i Srilanka sist. Dom har massa fina saker.. Men jag kom inte på nått bara sådär när han frågade då ju.. attans =/  Hoppas han köper nått kul iaf..
Han åker hem imorrn på morgonen. Klockan 9 srilankisk tid.. 4 svensk tid.. Så nu är han snart hemma ju! Tycker att tiden har gått värsta fort nu. Första veckan var det riktigt jobbigt att vara ensam, men sen har man vant sig. Ganska skönt att va själv också.. fast det är nog ännu bättre att inte va själv ändå! Saknar john som fan! Känns som att det va såå länge sen vi träffades. Även fast tiden har gått fort.. hm.. aja..

Får så in i helvete ont i ryggen av den här "datastolen" som inte är en stol.. det är en liten pall. Måste skaffa nått bättre att sitta på..

laterrr..!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!