2007-01-04
 13:06:29

vänta liite!

Idag hade jag en tid på vårdcentralen kl.11. Fick vänta jättelänge! När klockan var 12 var dom som jobbade där påväg att gå på lunch..(!) o när dom gick förbi mej i väntrummet frågade dom om jag väntade på nån.
Nä, vafan, jag har bara suttit här o väntat i en timme, jag hade tid klockan 11! (ok, jag sa inte riktigt så men..)
Då gick en av tanterna o kollade i datorn.. men dom hade skrivit in att jag hade haft en tid imorse kl.8!
Jag är 100% säker på att det var kl.11 jag hade tid! Jag veeet att det var 11.. men det struntade väl dom i. Och så sa en av dom "men har du verkligen suttit här sen kl.11? jag har ju varit o kollat men jag har inte sett dig."
Jag satt fan på en stol typ mitt på golvet!! I mitten av väntrummet!! Lite svårt att missa mej då? Nähä, jag syns inte..
Jag fick en ny tid på tisdag iaf. Klockan halv 9 på morgonen. Fan va jobbigt!! Måste man kliva upp tidigt..

Nu har jag på dåligt humör.. (märks det?) Nödvändigt att sitta där i en timme!! Kunde ha varit hemma o pluggat istället! Eller ännu bättre, sovit! Var ju tvungen att kliva upp tidigt imorse ju.. tröttast.

Jag har inte hört nått från John sen igårkväll när han var på flygplatsen i Frankfurt. Han borde vara i Abudabi nu.. Men jag har inte fått nått sms.. Han skulle skicka.. så nu är jag orolig. Som vanligt. Verre tycker att jag är fjantig som oroar mej så mycke, men vafan.. det händer ju flygplansolyckor då och då!! usch.. nä, allt är säkert bra. Hans mobil funkar säkert bara inte där.. eller nått.
Vet inte exakt när han skulle komma fram till Srilanka heller.. Tror det var inatt.. typ kl.02..

Nu SKA jag plugga. Inga undanflykter. Börjar få lite panik nu... Vi ska redovisa på onsdag eller torsdag nästa vecka, o jag o Hannes har inte ens börjat me vårat arbete. Kul...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!