2007-01-05
 11:07:26

tjoho

John ringde nyss! Äntligen! Han är framme i Srilanka nu :)
Han hade inte hört av sej när han va i Abudabi för han hade inte haft nån mottagning.. Det visste jag väl egentligen men jag oroade mej iaf...

Nu när jag vet att han är framme o allt är lugnt kan jag kanske koncentrera mej på pluggningen. Ska träffa Hannes idag o se om vi får till nått som vi kan redovisa.. Usch jag vill inte redovisa igen. I en halvtimme den här gången!! gah..


ok, hääär är John nu! Och vart är jag? Hemma i snöslasket!! Hur är det rättvist som??
strand
21410-6
srilanka
det är ju så man får hemlängtan till Negombo, o till huset på Etthukala road.. ååh, vill tillbaka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!