2007-01-07
 18:40:14

Rolig dag igår! :)

Först var det hockey (timrå - modo) tillsammans me 10 tjejer från jobbet. Jag var lite förvånad över mej själv, att jag skulle gå på hockey?! Det kändes ju inte riktigt som min grej. Är ju typ så ointresserad av sport som man kan vara.. Finns inget tråkigare än att kolla på sport på tv! (förutom hästhoppning!)
Men det va skitkul live! =D Man blev ju helt medryckt i av stämningen där liksom. Spännande. Det blev 3-2 till Timrå, så det va ju extra kul.

Sen efter hockeyn var det fest hemma hos Ronny i Granlo. Åkte hem innan o åt o bytte om.. Sen missade jag bussen till festen (ovanligt?!) tack vare två jäddra små eparaggarkillar som var före mej i bankomaten vid ica. Dom tog hundra år på sej! Så precis när det var min tur for bussen förbi. ARGH! Men sen fick jag skjuts me Eva o hennes kille så det fixade sej iaf..

Efter festen blev det Olearys. Marita va me också. Skojskoj. Trevlig avslutning på kvällen blev det också också =) hell yeah..

Nu är mamma o Lasse här. Lasse har fixat nya rör till avloppet från badkaret.. Det va trasigt när vi flyttade in här så man har inte kunnat bada. Men det ska jag göra ikväll! guuud va skönt...

Nu fåre va nog!
ja det får det..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!